• (Android) Block Strike کد تقلب خیلی پول

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کد تقلب خیلی پول ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من نسخه قدیمی را دوست دارم اما Rexet را دوست دارم، در نسخه جدید مشکل دارم... 1. چرا وقتی یک نام ایجاد می کنم (هنگامی که بازی را شروع می کنم) همیشه می گوید "پول کافی نیست" 2. چرا ما باید دریافت کنیم نسخه قدیمی عجیب و غریب برای تنظیمات؟ و 3. (نامگذاری) چرا هر بار که دکمه "بازگشت" را فشار می دهم کار نمی کند. لطفا آن را به روز کنید ;-;

    این یک بازی خوب است اما برای کسانی که قبلاً آن را بازی می کردند و برای مدت معینی بازی آن را متوقف کردند بسیار ناعادلانه است که برگردند و ببینند که حتی نمی توانند از حساب شخصی خود استفاده کنند به دلیل باگ نسخه قدیمی یا هر چیز دیگری. ، مردم بازی را برای این بازی خرج کردند (از جمله من) و غیرمنصفانه است که به دلیل این موضوع نتوانند از حساب شخصی خود استفاده کنند. امیدوارم استودیو Rexet را بازپرداخت کند.

    من عاشق بازی هستم. این بازی دوران کودکی من است، زمانی که من 8 ساله بودم، اگرچه اگر نام آن اشتباه نشود، دلم برای نقشه قدیمی نبرد فورس تنگ شده است. این یک نقشه سرگرم کننده با حالت زامبی با زمین بازی یا نیروی جنگی بود، حالا با نقشه جدید خسته کننده است، نقشه قبلی را که ما خیلی راحت در نیروی نبرد می میریم را برمی گرداند و مکان های زیادی برای رفتن وجود ندارد. به طور کلی یک بازی شگفت انگیز است من دوست دارم برخی از به روز رسانی های جدید احساس خوبی برای بازی دوباره بعد از 6 سال دارد

    بازی به نظر می رسید همه سرگرم کننده و بازی تا زمانی که اشکال رخ داد. به دلایلی دکمه های سمت راست را به من نشان نمی دهد که سعی کردم بازی را حذف کنم و دوباره آن را نصب کنم، کار نکرد. من سعی کردم تبلتم را دوباره راه اندازی کنم، کار نکرد. لطفاً اگر من می خواهم دوباره بازی کنم، این نقص را برطرف کنید. لطفا.

    آیا می توانم بپرسم چرا این اشکال چرخش دوربین من را می شکند؟ من باید مثل چرا ضبط کنم؟ دستگاه: opppo reno 4 pro. به علاوه افراد سمی بی ادب هستند، چرا MODS را استخدام نمی کنید؟

    بازی خوبی (قبلا) حالا به وای فای بیشتری نیاز دارد و گاهی اوقات به شما اجازه نمی دهد اکانتی را برای بازی انتخاب کنید. یعنی شما نمی توانید بازی کنید. ولی بازی خوبیه

    راستش را بخواهید در سال 2018 یک بررسی انجام دادم و در آن زمان بود که بازی واقعاً سرگرم کننده بود اکنون با حالت های جدید به ندرت فعال است و نه هیچ سروری در آن حالت ها در سمت پایین وجود دارد برخی از افرادی که این بازی را بازی می کنند انگلیسی صحبت نمی کنند. برقراری ارتباط با آنها یا فقط تفریح را دشوار می کند

    اولین باری که بازی را انجام دادم، زمانی که سعی کردم به یک بازی ملحق شوم، مرا بیرون انداخت. پاکش کردم و دوباره دانلود کردم. اکنون می توانم وارد بازی ها شوم اما در هر بازی 10 تبلیغ دریافت می کنم

    خیلی خوبه ولی میشه لطفا این ورژن رو اصلاح کنید دلیلش باگ پشتیبانی نمیشه اما نسخه معمولی رو نصب میکنم و هنوز کار نمیکنه لطفا این باگ رو برطرف کنید

    من اولین بار 2 سال قبل این بازی را بازی کردم. خیلی خوب بود ولی الان که دانلودش کردم باز نشد.صفحه سیاه بود.من هم همه مجوزها رو دادم. لطفاً کمک کنید، به همین دلیل است که من 2 ستاره می دهم زیرا این مشکل واقعاً بد است ... بالاخره کار می کند :)

    2 ستاره برای این. وقتی روی برنامه کلیک می‌کنم، برنامه متوقف می‌شود، و نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد، بنابراین لطفاً مشکل را برطرف کنید، متشکرم.

    فکر کنم یه باگ پیدا کردم گاهی اوقات شما Gun Game را بازی می کنید و وقتی وارد سرور می شوید یا به نقشه بعدی تغییر می کنید، آنقدر بازی می کنید که بگوید Five-seven را دارید، اما ندارید (فقط گاهی اوقات). دفعه بعد که بمیرید یا تیم عوض کنید، نمی توانید شلیک کنید. مجبور شدم خارج بشم و وارد سرور بشم امیدوارم دیگه تکرار نشه. غیر از این، این بازی عالی است


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :