• (Android/iOS) Jurassic Dino Water World کوڈ جنریٹر وسائل

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic Dino Water World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic Dino Water World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈ جنریٹر وسائل ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jurassic Dino Water World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    زبردست کھیل لیکن یہ بغیر کسی وجہ کے کریش ہوتا رہتا ہے... مجھے نہیں معلوم کہ کسی اور کو بھی یہ مسئلہ ہے۔

    یہ ایک عمدہ کھیل ہے بہت ساری چیزیں کرنے کے لئے، لیکن ایک مسئلہ، جب میں سورج یا بادشاہ کے رہائش گاہ کو الوداع کرنے کی کوشش کرتا ہوں تو مجھے لگتا ہے کہ یہ مجھے خصوصی پیشکشیں دیتا رہتا ہے کہ میں نہیں چاہتا کہ براہ کرم آپ کو 5 اسٹار کا درجہ دیں۔ لیکن براہ کرم اسے ٹھیک کریں۔ شکریہ

    میں نے 4 ستاروں کی درجہ بندی کی ہے کیونکہ اگر آپ اس سے باہر نکلتے ہیں تو یہ سطح 1 میں واپس آجائے گا لہذا براہ کرم اسے ٹھیک کریں، اور ایک چیز، مجھے یہ گیم پسند ہے لیکن جب آپ اسے ٹھیک کریں گے تو میں اسے 5 ستاروں کی درجہ بندی کروں گا۔

    میں چاہتا ہوں کہ نارمل یہ ٹھنڈا نظر آئے جب اس کی نارمل پلیز اس گیم کو میرے لیے مزید بورنگ نہ بنائے۔

    OG کو بہت بہتر پسند آیا جب تک آپ مایوسی نہیں چاہتے

    یہ کھیل ٹھنڈا ہے آپ کو اسے کھیلنا چاہیے ہم آپ کے سمندری راکشسوں سے لڑ سکتے ہیں اور نسل بھی پیدا کر سکتے ہیں۔

    Glitchy، laggy، اچھا تصور لیکن ناقص UI۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے لیکن میں عادات کو دبا نہیں سکتا اور اس سے پریشان کن ہو رہا ہے، براہ کرم اسے ٹھیک کریں۔

    میں لیول 18 تبدیلی لیول 18 میں شکست کھاتا رہا ورنہ میں آپ کی ایپ کو ان انسٹال کر دوں گا۔

    سوچو کہ سری کیا آپ مجھے ایک شرٹ دے سکتے ہیں کیونکہ یہ گیم آپ نے بنائی ہے اور جب آپ نے میرے لیے وہ گیم بنائی تو مجھے بہت خوشی ہوئی کہ میرے لیے سب سے دلچسپ گیم

    میں کہوں گا کہ یہ ایک اچھا کھیل ہے لیکن افسوس کہ میں ایسا نہیں کر سکتا۔ یہ ڈریگن سٹی کا ایک پھاڑا ہے اور دیو اتنے سست تھے کہ انہوں نے انہیں ڈریگن بھی کہا۔ نیز افزائش نسل کے لیے آپ کو اپنے ڈائنوس کو تیار کرنا ہوگا جس کی قیمت میرے خیال میں 50 جواہرات تھی جو کہ بہت احمقانہ ہے اور اس پر بہت سارے سکے یا اس سے زیادہ کھانے کی قیمت ہونی چاہیے۔

    یا تو کسی نے اس گیم کو کاپی کیا یا آپ نے بالکل وہی گیم کاپی کیا جسے آپ نے پہلے ڈریگن ولیج کہا تھا، بالکل وہی نقشہ، بالکل وہی ترتیب، بالکل وہی گرافکس، یہ بالکل وہی گیم ہے لیکن ڈریگن کے بجائے اس کے ڈائنوسار، اور یہ اب بھی کہتا ہے کہ کیا آپ چاہتے ہیں؟ اس ڈریگن کو خریدنے کے لیے، یا آپ اس ڈریگن کو ہیچ کرنا چاہتے ہیں؟

    یہ میں پہلی بار یہ گیم کھیل رہا ہوں اور میں نے اسے پسند کرنا شروع کیا مزہ ہے آپ کو بھی پسند آئے گی۔

    تفریحی کھیل. افسوس ہے کہ آپ کو ڈائنوسار کے کچھ انڈے خریدنے کے لیے جواہرات خریدنے پڑتے ہیں۔ مفت حاصل کرنے کے لیے بہت سارے اشتہارات دیکھے جائیں۔

    Rush Royale: Tower Defense TD Strategy oemg

    کھیل بہت اچھا ہے اگرچہ تھوڑا سا پیچھے رہ گیا ہے۔

    کھیل کا خیال ابھی تک ٹھنڈا ہے جب. میں اسے کھیلتا ہوں مجھے باہر نکال دیا جاتا ہے اور یہ لوڈ نہیں ہوگا۔ اس کے علاوہ یہ پاگلوں کی طرح خراب ہوتا ہے۔

    مہ

    ایک بہت ہی ٹھنڈا اور آرام دہ کھیل

    اچھا کھیل لیکن جب آپ کسی جنگ میں شامل ہوتے ہیں تو تھوڑے تھکا دینے والے ہوتے ہیں۔ جب آپ ڈائنوسار کی افزائش اور فیوز کرنے جا رہے ہوتے ہیں تو واقعی انتظار کرنے میں کافی وقت لگتا ہے۔ براہ کرم اسے مزید اچھا بنائیں تاکہ میں 5 ستاروں کی درجہ بندی کروں۔

    Jurassic Dino Water World Aventură xfls

    گیم اچھی ہے لیکن مجھے پرانا ورژن پسند ہے جس کا انتخاب کرنے والا آپ کون سا ہنر استعمال کرے گا اور آپ جو عفریت کو کنٹرول کر رہا ہے براہ کرم ان کو واپس کر دیں کیونکہ یہ بہترین گیم تھا جو شاذ و نادر ہی نظر آتا ہے۔

    ٹھیک ہے یہ ایک اچھا کھیل تھا، لیکن اب جنگ کا نظام خودکار ہے جس نے مجھے بہت مایوس اور ناراض کر دیا، جس چیز نے اس گیم کو جادوئی بنا دیا وہ جنگ کا نظام تھا لیکن اب جب کہ یہ خودکار ہے، یہ مزید بورنگ ہو جاتا ہے اور میں مسلسل اپنے کنارے کو تلاش کرتا ہوں۔ اسے حذف کرنے سے، یہ کھیل میرے بچپن میں بہتر تھا لیکن اب...

    یہ جم جاتا ہے اور اپنی مرضی سے بند ہوجاتا ہے۔

    پیسے کا بھوکا کھیل۔ مسلسل اشتہارات، مائیکرو ٹرانزیکشنز، اور جواہرات کا استعمال آسان ترین کاموں کو کرنے کے لیے، جیسے کہ آپ کے ڈنو ماضی lvl10 کو تیار کرنا۔

    یہ بہت ٹھنڈا ہے براہ کرم اس گیم کو اپ ڈیٹ کریں یہ بہت اچھا ہو جائے گا اور مزید ڈائنوسار شامل کریں مجھے وہ سب مل گئے ہیں لہذا براہ کرم میرا ٹیکسٹ کریں اور مجھے خوشی ہوگی


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :